Przewodnik krok po kroku, jak stworzyć piękną stronę główną

  1. Home
  2. Przewodniki
  3. Szczegóły artykułu
Freelancerzy
Jak zaprojektować lepszą stronę główna

Wygląd ma znaczenie, jeśli chodzi o zaangażowanie odbiorców online i zdobycie lojalnych klientów. Masz tylko sekundy, aby zaimponować odwiedzającym Twoją witrynę i uchwycić ich.

Jeśli zrobisz dobre pierwsze wrażenie, odwiedzający prawdopodobnie pozostaną i zobaczą, co masz do zaoferowania. Jeśli jednak twoja strona ładuje się powoli i zawiera kiepską kopię i kiepski projekt, możesz stracić potencjalnego klienta na zawsze. I żaden przedsiębiorca tego nie chce.

To duża praca, ale odpowiednia strona główna jest gotowa na wyzwanie.

Aby odwiedzający mogli przejść do klientów, muszą Ci zaufać i wierzyć, że rozumiesz ich potrzeby. Musisz dowiedzieć się, jak myśli Twój idealny klient i czego potrzebuje od Ciebie.

Sposób, w jaki przekazujesz wiadomość, sposób, w jaki ją tworzysz, oraz wygląd prezentowany na stronie głównej mogą mieć duży wpływ na wyniki finansowe. Wiesz, że jest to ważne, ale jak stworzyć stronę główną, która wyraźnie wyświetla nie tylko każdą wiadomość, ale Twoją wiadomość, właściwą wiadomość? I przekazuje tę wiadomość w sposób, który pokazuje korzyści, które masz do zaoferowania?

W tym przewodniku zapoznasz się z podstawami doskonałej strony głównej i pokażemy, co zoptymalizować, aby uzyskać pierwsze wrażenie. Najpierw omówimy główne elementy potrzebne do stworzenia idealnej strony głównej, a następnie kilka wskazówek, o których należy pamiętać, przygotowując wszystko razem.


Krok #1: Zacznij od idealnego zdjęcia

Może to być frazes, ale to prawda: obraz może być wart tysiąca słów. Twoja strona główna nie jest miejscem na oszczędzanie na zdjęciach DIY o niskiej jakości. Uzyskaj idealne zdjęcie główne, korzystając z wysokiej jakości zdjęcia stockowego i dostosuj go, aby odpowiadał wyglądowi i stylowi, którego szukasz. Możesz też wynająć profesjonalnego fotografa, aby zabrał go dla Ciebie.

Prezentowany obraz, zwany również „Hero image”, jest pierwszą rzeczą, na której użytkownicy skupiają się, gdy trafiają na Twoją stronę główną. Skorzystaj z tego, używając głównego obrazu, aby ustawić ton witryny. Dostosuj go za pomocą palety kolorów marki, a następnie dodaj odpowiedni tekst, który w zwięzły sposób przedstawi Twoją wiadomość. Twoje główne zdjęcie to nie tylko zdjęcie zajmujące miejsce. Daj mu zadanie do wykonania, cel.

Jeśli Twoja marka jest bardzo wizualna, możesz rozważyć pokaz slajdów ze zdjęciami z przodu. Nie zapomnij upewnić się, że Twoje zdjęcia są zoptymalizowane również dla użytkowników mobilnych. Coraz więcej odwiedzających używa swoich smartfonów do odwiedzania stron internetowych. Upewnij się, że zdjęcia są poprawnie przesłane, aby szybko się ładowały, aby nie wpłynęły negatywnie na szybkość witryny.

Cenne wskazówki

  • Pomyśl o historii, którą chcesz opowiedzieć o swojej marce.
  • Jaki nastrój chcesz stworzyć, aby przyciągnąć odwiedzających do Twojej historii?
  • Kto jest Twoim rynkiem docelowym i jak zareagują na Twoje zdjęcia?
  • Co możesz zrobić, aby przyciągnąć uwagę odwiedzających?

Twój następny krok

  • Zrób dobre zdjęcie główne

Krok #2: Napisz zoptymalizowaną kopię dla swojego nagłówka

Nagłówek to kolejna ogromna szansa na szybkie udostępnienie wiadomości. Nagłówek może być wezwaniem do działania – tym, co chcesz zrobić od odwiedzających. Lub może być misją Twojej firmy u podstaw.

Tak jak obraz Hero ustawia ton treści wizualnych witryny, nagłówek nadaje ton treściom pisanym. Umieszczenie w nagłówku najwyższego słowa kluczowego to świetny sposób na przekierowanie użytkowników do Twojej witryny z popularnych wyszukiwarek i witryn polecających.

Ludzie są zajęci i mają tendencję do skanowania, a nie czytania kopii strony głównej. Nagłówek może być jedyną pełną linią czytaną przez odwiedzających, więc chcesz mieć pewność, że dzieli on główne punkty celu biznesowego szybko i wyraźnie. Nagłówek nie powinien zaspokajać potrzeb każdego użytkownika online, ale powinien spełniać potrzeby idealnego klienta. Spróbuj schwytać wszystkich, a prawdopodobnie nikogo nie złapiesz. Wyraź swoją wiadomość dla idealnej publiczności.

Z czego jesteś znany lub z czego chcesz być znany? Co wyróżnia Ciebie i Twoją firmę na tle innych?

Cenne wskazówki

  • Przejrzyj czasopisma i gazety, aby zobaczyć, jakie tytuły przyciągają Cię. Co jest w nich najbardziej intrygującego? Skorzystaj z odpowiedzi, aby stworzyć własny nagłówek.
  • Niech ktoś przeczyta twój nagłówek i sprawdzi, czy natychmiast zrozumie, o co ci chodzi. Trzy sekundy.

Twój następny krok

  • Utwórz jasny i wciągający nagłówek

Krok #3: Wezwanie do działania

Chcesz, aby odwiedzający odwiedzili Twoją stronę główną i zostali przez chwilę. Ale co wtedy? Co chcesz zrobić dla odwiedzających?

Przycisk Wezwania do działania zaprasza odwiedzających do zapoznania się z produktem lub usługą. Wybierz kolor przycisku CTA, który go wyróżnia, który przyciąga wzrok. Chcesz wybrać kolor inny niż tło, ale nie kolidujący z brandingiem strony.

Nie komplikuj. Chociaż chcesz, aby przycisk się wyróżniał, musisz zachować prostotę. Dodanie strzałek i obrazów może powodować zamieszanie i przytłaczanie. Wystarczy prosty przycisk w przyciągającej uwagę kolorowej i kuszącej kopii.

Wzór przycisku musi być wyraźny i ułatwiać odwiedzającym wypowiedzenie się na temat wezwania do działania. Twoja kopia przycisku powinna zawierać słowa akcji i pozytywne sentymenty.

Upewnij się, że twój przycisk wygląda na klikalny i ma odpowiedni rozmiar. Jeśli będzie za duży, na stronie będzie wyglądał tak niezręcznie, że odwiedzający nie będą chcieli go klikać. Zbyt mały a kliknięcie obrazu staje się trudne. Pamiętaj, że chcesz, aby Twoja strona główna była zbudowana w taki sposób, aby ułatwić odwiedzającym podejmowanie żądanych działań.

Gdzie powinien iść twój przycisk? To zależy od złożoności strony. Kissmetrics twierdzi, że przyciski wezwania do działania zazwyczaj działają lepiej powyżej zakładki dla krótszych stron, ale poniżej zakładki dla dłuższych, bardziej złożonych stron.

Twój następny krok

  • Utwórz profesjonalny CTA

Krok #4: Utwórz wideo wyjaśniające

Według EyeView i Insivii umieszczenie filmu na stronie głównej może zwiększyć konwersję nawet o 80%. To jest dużo! Wideo może sprawić, że Twoja strona główna stanie się nudna, wciągająca i udostępnialna. Coraz więcej potencjalnych klientów szuka filmów o produktach i usługach, zanim zdecyduje się wydać i zainwestować w markę.

Filmy wyjaśniające przyciągają uwagę i zapewniają dodatkową okazję do promowania przekazu marki w sposób łatwy do strawienia i udostępnienia. Filmy to także świetny sposób na uzyskanie bezpłatnych reklam w mediach społecznościowych.

60-sekundowy film wyjaśniający wystarczy, aby przenieść stronę główną i markę na wyższy poziom. Aby Twój film był krótki; wymień tylko trzy główne zalety Twojej marki, produktów lub usług. Jaki konkretny problem rozwiązujesz?

Wykorzystaj swój film jako hak, aby zachęcić odwiedzających, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak Twoja marka może im pomóc.

Cenne wskazówki

  • Wyświetlaj zalety w stosunku do funkcji
  • Pamiętaj, że krótszy jest lepszy
  • Umieść nad zakładką jako główną atrakcję
  • Nie zapomnij również udostępnić swojego filmu na platformach społecznościowych

Twój następny krok

  • Utwórz wideo wyjaśniające

Krok #5: Wyjaśnij swoje usługi lub funkcje

Ta sekcja twojej strony głównej łatwo przytłoczyć odwiedzających. Chcesz podzielić się swoją historią i tym, co sprawia, że Twoje produkty lub usługi kołyszą się, co zrozumiałe. Musisz jednak skupić się na odwiedzających, a nie na sobie. Kopia twoich usług i funkcji musi wyrażać, w jaki sposób możesz pomóc odwiedzającemu. Jaką wartość oferujesz?

„Na stronie głównej firmy 86% odwiedzających chce zobaczyć informacje o produktach / usługach tej firmy”. KoMarketing przez HubSpot
Zamiast myśleć w kategoriach funkcji, myśl w kategoriach korzyści. Ta niewielka zmiana w sposobie myślenia o tym, co masz do zaoferowania, przyciągnie uwagę potencjalnych klientów. W centrum uwagi jest teraz to, dlaczego potrzebują Twoich produktów, ofert i usług. Poznaj swoich odbiorców tam, gdzie oni są.

W jaki sposób każda usługa lub funkcja poprawia jakość życia lub rozwiązuje problem? Jaki jest wynik? Pamiętaj o znaczeniu treści, które można odtłuszczać, i upewnij się, że najważniejsze funkcje są odpowiednie i wyróżniają się.

Twój następny krok

  • Wyjaśnij swoje usługi / funkcje z korzyściami

Krok #6: Zbuduj swoją stronę główną

Masz już wszystkie sekcje swojej strony głównej, więc nadszedł czas na zbudowanie strony. Deweloper może pomóc w zainstalowaniu idealnego motywu spełniającego potrzeby Twojej firmy. Idealny motyw WordPress pomoże utrzymać odwiedzających na Twojej stronie i pomoże im przejrzeć wszystko, co masz do zaoferowania.

Istnieje wiele zalet wyboru WordPress jako systemu zarządzania treścią. Jest łatwy w użyciu i rozwija się, a jednocześnie ma niewielki budżet. Jest to szybki sposób na skonfigurowanie witryny, abyś mógł szybko rozpocząć pracę i zająć się naprawdę ważnymi aspektami działalności – pozyskiwaniem i utrzymywaniem klientów.

WordPress to duża platforma, która oferuje tysiące motywów i opcji dostosowywania. Deweloper może pomóc Ci znaleźć motyw, który idealnie pasuje do potrzeb strony głównej pod względem układu, stylu i odcienia.

Płacenie za profesjonalny motyw WordPress jest warte inwestycji, aby uzyskać więcej opcji projektowania i układu oraz profesjonalną pomoc w razie potrzeby.

Cenne wskazówki

  • Upewnij się, że wybrany motyw jest dostosowany do urządzeń mobilnych. Dzięki temu Twoja strona główna będzie wyglądać świetnie na różnych urządzeniach inteligentnych.
  • Aby Twoja witryna była jeszcze bardziej wartościowa i działała jak najlepiej, upewnij się, że sprzedawca dodaje najbardziej przydatne wtyczki WordPress do zaplecza witryny.

Twój następny krok

  • Pobierz idealny motyw WordPress

Zrobione!

Pamiętaj, że dobrze zaprojektowana strona główna i strona internetowa pomagają budować Twoją markę i pomagają Ci stać się ekspertem w swojej dziedzinie. Warto w nie zainwestować.

Jakość projektu i jakość treści są kluczowe.

Według Adobe 38% odwiedzających przestanie wchodzić w interakcję ze stroną internetową, jeśli ich wygląd i układ są nieatrakcyjne. To ogromna potencjalna strata, jeśli nie dołożysz starań, aby strona główna była odpowiednia.

Gdy Twoi odbiorcy będą wyraźni, Twoja kopia wezwania do działania w punkcie i motyw WordPress zgodny z Twoją marką, odwiedzający będą gotowi kupić od Ciebie.

Przez cały czas tworzenia strony głównej zadawaj sobie pytania, które zadawaliby użytkownicy, jak możesz na nie odpowiedzieć i spraw, aby Twoja witryna była cenną przestrzenią. Każda część strony głównej musi działać indywidualnie i razem, aby opowiedzieć szybką, ale kompletną historię.

Zrób to, a będziesz na najlepszej drodze do zoptymalizowanej strony, która wspiera Twoją firmę i cele. Tutaj możesz zbudować resztę swojej witryny.

  • Udostępnij tego bloga:

Administrator

Autor od: 6 March 2020

Zostaw swój komentarz

Masz pytania? Przeszukaj naszą bazę wiedzy.